Avem yahoo.ro!.. Si adresa de e-mail.ro - knews

Breaking News

Post Top Ad

Airgency-UpInTheAir

8 martie 2011

Avem yahoo.ro!.. Si adresa de e-mail.ro


ro.yahoo.com
yahoo!!  Avem si noi yahoo.ro! oficial, de maine, 09 Martie 2011.
Site-ul poate fi accesat la adresa ro.yahoo.com. Se poate tasta si www.yahoo.ro, dar ajunge in pagina cu prefixul ro.

Se pot si crea conturi de mail, dar id-urile deja luate nu sunt disponibile. Asadar, daca nu ati apucat la timp o adresa prenume.nume deoarece mai exista oameni ce poarta acelasi nume, nici acum nu aveti aceasta sansa. Totusi, pagina de accesare a mailului este in limba romana.

Eu am incercat asta, si chiar e funny! Am deja adresa pe yahoo.com, dar azi mi-am facut adresa pe yahoo.ro (vezi poza de mai jos)


mailul meu.ro

Un alt serviciu celebru in randul utilizatorilor, cel de mesagerie instant (Yahoo! messenger), se regaseste pe pagina romaneasca dar nu este disponibil in limba romana.

Potrivit ultimei estimari facute la sfarsitul anului trecut de Marvin Liao, directorul pentru regiunea din care facem si noi parte, serviciile Yahoo! erau utilizate de 8,2 milioane de romani, acestia reprezentand circa 80% din totalul romanilor cu acces la internet.
Imi puteti scrie la  alex.gingasu@yahoo.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Top Ad

Marketing Online Eficient