Top 3 sfaturi in Social Media de la Richard Branson - knews

Breaking News

Post Top Ad

Airgency-UpInTheAir

21 august 2013

Top 3 sfaturi in Social Media de la Richard Branson


      


   Social media a transformat fără îndoială modul în care întreprinderile își desfășoară activitatea È™i persoanele ce-si impart viata public, cum este Richard Branson - recent votat cel mai "sociabil" CEO din lume - schimbare ce a avut un impact profund atat asupra muncii sale cat È™i a vietii private.

Ca lider în domeniu, fondatorul companiei Virgin este adesea solicitat să predea câteva sfaturi cu privire la modul în care (poti) rămâne in topul social media.

"Am construit o prezenta online puternica în ultimii câțiva ani și mă gândesc mereu la noi modalități de a extinde aria de acoperire. Cred că acest lucru este parțial, deoarece am fost deja confortabil cu concepte de bază: la urma urmei, prima mea afacere de succes a fost în mass-media. Când aveam 16 ani, prietenii mei și cu mine am început Student Magazine. Deși nu mi-am dat titlul de editor, asta e ceea ce slujba mea a fost, în retrospectivă" a scris Branson într-un articol recent pe entrepreneur.com

Iata trei sfaturi pe care Branson le da oricui încearcă să construiască un imperiu prin social media

1. Social media nu este doar o stradă cu sens unic.

"Încerc întotdeauna să-mi fac timp pentru a răspunde oamenilor. Multe idei bune pentru blog-urile viitoare sunt provocate de citirea comentariilor on-line si conversatiilor pe care le starnesc.
Dacă vă așteptați ca oamenii să fie intrigati de ceea ce tu si afacerea ta aveti de spus, trebuie să fiti cu adevărat interesati de feedback-ul lor"

2. Spune cateva glume.

"Ca întotdeauna: Nu te lua prea în serios. Ai o mulțime de oportunități prin care poti face oamenii să zâmbească prin intermediul social media. Când am început proiectu Student Magazine, eram tineri si cu siguranta la fel de concentrati pe obtinerea uneri rezolvari inainte de termen. Pentru noi nu a existat nici o diferență între muncă și joacă - și nu este nici astăzi. Printre postarile mele și tweet-uri veți găsi o mulțime de povești amuzante, întrebări obraznice și fotografii ciudate ce ma fac sa râd."

3. Ofera-le un articol autentic.

"Încercați să vă asigurați că mesajele dumneavoastră și tweet-urile oferă o reflectare fidelă a voastra personala, și nu doar partea voastra profesionala. Fie in social media, in avion sau la birou, tu (si afacerea ta) sunteti mult mai susceptibili sa faceti o impresie buna, dacă lăsati personalitatea reală sa strălucească.

Odată ce ai început, vei afla în curând că prin adoptarea social media vei putea păstra legătura cu/ și informa clienții la un grad mai mare decât oricând înainte, iar prin acest schimb, vei extinde înțelegerea dincolo de orizontul afaceri tale.

Deci tweet "Bună ziua" și apoi publica un mesaj prin care te introduci pe tine si compania ta, pentru că e timpul sa pornesti conversatia!



Sursa: http://www.virgin.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Top Ad

Marketing Online Eficient